Jak wybrać dobrego fotografa?

Warsztat fotografa jest niezwykle istotną sprawą ponieważ pozwala mu na umiejętność swobodnego stosowania wielu technik fotografowania oraz obróbki zdjęć, które mogą dać doskonałe efekty – dlatego jest niezbędny. Czy to jednak wystarczy?

Należy zadać sobie pytanie czy dobrze się dogadujemy, czy fotograf odczytuje i rozumie nasze pomysły i sugestie.

Jest to błędne podejscie. Fotografia bowiem stała się formą sztuki, obrazem malowanym przez kadr, obrazem który aby był unikalny musi być wykonany z pasją, kreatywnością i pomysłem.

Ich stawki zazwyczaj są dwu-, a nawet trzykrotnie niższe niż u fotografów z krajowej czołówki, a efekt końcowy może być zaskakująco dobry… By jednak tak się stało, trzeba poświęcić trochę czasu i energii na wyszukanie odpowiedniej oferty.

Przybliżony czas pracy (dla zlecenia obejmującego ceremonię ślubną, zabawę do godz. pierwszej w nocy oraz sesję zdjęciową z Młodą Parą):
– fotografowanie: 12 godz.
– selekcja i obróbka zdjęć: 5 – 25 godz.
– stworzenie prezentacji: 1 – 10 godz.
– przygotowanie fotoalbumu (fotoksiążki): 2 – 8 godz.
– sprawy organizacyjne, dojazdy: 4 godz.

Jednakże, żeby coś z tego było, blog należy prowadzić bardzo starannie oraz regularnie. Ważne jest, aby internauci do nas powracali i znajdowali coś pożytecznego, co ich rozwija, a także powiedzieli o naszym blogu znajomym.

Jak wybrać fotografa na swój ślub i nie żałować. Artykuł opisuje kilka sztuczek którymi posługują się “fotografowie” aby przyciągnąć klienta.

Coraz częściej bywa tak, że planując nasze wesele jesteśmy zmuszeni do zamawiania sali weselnej, zespołu muzycznego oraz oczywiście fotografa z bardzo dużym wyprzedzeniem. Czasami nawet rocznym.
Niewątpliwie jedną z tych ważnych spraw jest fotograf.

Po trzecie znajomy nie posiada raczej dobrego programu do obróbki zdjęć, który dodany jest często do konkretnego aparatu. No i po czwarte, nie możemy od znajomego, gościa wesela wymagać, aby był zawsze koło nas